So you think you can dance?

Godkväll, har inte haft så mycket tid över för bloggande idag. Började dagen med att gå bort till min kusins sommarstuga och låta Ludde väcka henne genom att slicka henne i hela ansiktet ( Och ja.. Ludde är en hund)  Efter det gick vi en runda och jag åt massor av körsbär, sommarkänsla check.
Efter det har jag varit på möllstostorp med Oscar, det började faktiskt med riktigt mycket sol och vi badade till och med, men sen kom de förbannade molnen krypande, dock gjorde det inte så mycket och vi skilldes åt vid halv 6, påväg hem för att träffa kusinen igen och har varit med henne sedan dess, just nu sitter vi och kollar på So you think you can dance, ni har väl inte missat att det har börjat igen gott folk? 5an klockan 22:00.



Imon åker jag till Båstad med Tennisgänget! wiiha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0