Tillbaka ?.. naah

Ja ni.. det verkar som att jag är tillbaka i bloggandet, får hoppas det håller i sig bara, idag har jag spenderat dagen med att måla huset (litet sommarjobb pappa gav mig i brist på annat) och sen cyklade jag ner till Möllstorp och mötte upp Becka. Sola bada träffa kompisar och sola lite till, aah låter som att sommaren är i sitt esse just nu tycker jag. Det har ärligt talat inte hänt så mycket mer idag, pappa och jag fortsätter planera in vår sthlm:s resa han har lovat mig, det kliar i fingrarna efter shopping!
Skulle spenderat kvällen med Elin, men den stackaren ligger hemma och snuvar sjuk mitt i sommartiderna. Så jag hälsar dig ett krya på dig gumman! Ah nu måste jag testa min Cam lite så hmm ska hitta lite snygga sommarkläder och så ska jag lyckas ta kort(vilket inte kan bli så svårt)



Nej men kolla så piffigt det blev, försökte ta en helkropps bild också men det funkar liksom inte att träffa på "ta kort knappen" om man står 2 meter ifrån datorn.. så jag ska jobba på det där, Kanske finns självutlösare?

Aja jag har iallf på mig:
Jeansshorts, MQ
Vitt slitet linne, Ginatricot
Ljusblå rutig skjorta, Mammas gammla ( en gång i tiden köpt på HM)

Tjollahopp, nu ska jag fortsätta lata mig och kolla tv.


Kommentarer
Postat av: Elino felino

Åååh men Jenny, här tänkte jag skriva en tjatig kommentar i stil med: "uppdatera din blogg dååå :P" och sen har du redan varit igång en massa :D . Tack söta du för krya på-andet! :) Jag jobbar på det ;) . MÅSTE ses sen! <3

2009-07-01 @ 22:37:20
URL: http://particolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0