lookbook

Vaknade utan anledning vid 7 i morse, störande att man börjar jobba vid 11 varje dag för annars skulle jag ju kunnat vara på jobbet redan vid 8 och slutat 3 timmar tidigare istället.. Som sagt jag jobbar för mycket för att hinna göra något annat för tillfället, men jag hann in till stan igår iallf, kolla Harry Potter blev det med klasstjejerna och Julle. Eftersom jag är en nerd och har läst böckerna hade jag inga större förväntningar på filmen men den var faktiskt riktigt bra. Så den rekommenderar jag er att se. ( Fast helt ärligt inget slår baksmällan! hahah)

Det blir mycket tråkig text just nu eftersom jag inte hinner fota eller orkar göra mig det minsta snygg för den delen heller. Men ska se om jag kan bättra på mig i veckan, (antagligen inte hah.) Men som jag sa till elin, det är bara sommarlov en gång om året, och då är man som man är. Hmm ska se om jag kan slänga upp någon intressant bild nu då kanske..


Inperation från lookbook, kolla ryggen, jag vill också ha en tatuering.. Bara ett år kvar sen får jag göra vad jag vill!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där klänningen vill jag ha! Kan man köpeliköpa den någon stans? :P

2009-07-21 @ 13:58:11
URL: http://particolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0