värdelös kvalité

Åh mamma och jag hann med en kort ( extremt kort ) runda på stan i morse och jag lyckades endå göra av med 500 spänn, suck, måste hålla mig på landet för att inte bli pank..  Jag köpte en ljus sliten Jeans skjorta och tights som ser ut som skinnbyxor, 2 plagg jag faktiskt sucktat efter länge nog att spendera pengar på.
Sen blev det ju faktiskt 7 timmarsjobb så egentligen har jag inte gjort av med ett öre idag, haha, sämst tänk men endå.



Ett annat par nya tights från HM



ciao

Kommentarer
Postat av: JENNNIE

saknar dig söta unge!!

2009-08-03 @ 20:22:45
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: jullan

är inte dem från bikbok ?

jag har lika dana ((;

2009-08-16 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0