Lyckokicken sitter i

Goodmorgon allihop! Sitter med mitt inte alltför svullna öga och lyssnar med högsta volym på Ted Gärdestads Himlen är oskyldigt blå. Ja herregud för hans röst och hans texter, blir helt knäsvag. Idag har jag beslutat mig för att åka till skolan. Tugnt beslut eftersom jag bara har 2 lektioner och en av dem är en redovisning, men måste det göras så måste det.
Igår fyllde jag år också ja, Hela 17 blev jag. Och har redan gett mig fan på att det här året, året som alla andra verkar hata, det är det året jag ska minnas som gammal tant, Jag ska tänka tillbaka och minnas hur kul jag hade när jag var 17. Haha gillar den inställningen just nu, men med mina hurmössvängningar får vi väl se hur de går helt enkelt. Just nu mår jag bättre än på en väldigt lång tid.
Btw, jag fick en laptop igår! Tack mamma och pappa :D. Så jag välkommnar mig själv in i en värld av att äntligen kunna ligga i sängen och chatta medans jag kollar på tv. Haha det är lycka de!
Tjollahopp nu bär de av till skolan <3

Kommentarer
Postat av: JENNNIE

tack din anonyma jävel!!!! :D:D:D WOWHOOHO då ses vi :D

2009-06-02 @ 10:39:58
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0