Hatar rubriker..

Fick plötsligt ett litet ryck och bestämde mig för att blogga lite, så what's up? Min dag började med 4 timmar vid kullmans pool med jordgubbar och svalkande bad, och sen bar det på moppe av ner till havet för att träffa mina älskade klasskompisar, förutom blåsten var det lika trevligt som vanligt (öland är ju tyvärr solen OCH vindarnas ö..).  Fick hem min nya bikini från Nelly.com i morse också så jag var extra glad idag! Har tagit bilder på den , men trivs inte med att lägga upp bilder på mig i bikini om jag tagit bilden själv här.. så.. haha ni får den på länk istället. Klicka här.
Fick precis lite bilder av kullman, bland annat från dagens första dopp i poolen och från springbreak .Men dom kör vi på en annan gång.. Nu ska jag bli bortjagad från datorn av min kära bror. Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0