17:39

Tjena,
Under dagens IKEA runda blev det tro att eller ej en hel del bestämt om köket och Niklas rum. Så jag blev lite pepp.
Jag köpte bland annat sveriges fulaste badrums våg, helt seriöst den är grymt ful, grönblå med småbubblor.  Men är det något IKEA inte klarar av får det väl lov att vara badrumsvågar :).

Mamma och pappa sitter och diskuterar köket nu och oftast slutar det med att mamma säger "men det är ju precis så jag INTE vill ha det" och sen börjar diskutionen om igen. Oerhört intressant. Så över till något lite intressantare, Julle ringde innan och frågade om jag hade lust att beställa något från Forever21.com , hon hade nämligen hittat 3 kap men behövde något till för att nå över en viss summa och slippa betala frakten på 20 dollar. Så jag kikade in och vad fann jag och inte ett par skit snygga gladiator sandaler för bara 16 dollar! :D som funnet (nästan).


 

Kommentarer
Postat av: JENNNIE

sv: jaaa men de är otroligt bra de gamla disneyfilmerna!! :D älskarom! ja det måste vi juuu, köpa massa olika B&J's och bara bada i glass och disneyfilm!! haha:D

2009-03-22 @ 20:45:23
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: JENNNIE

förresten din blogg är ohyggligt fiiiiiiiin ;D

2009-03-22 @ 20:45:53
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: haha jag med, orkar fan inte xD

2009-03-22 @ 20:59:37
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: lill

köp inte därifrån!¨

köpte kläder för 900 å fick betala frakt på 400 ungefär. sen när kläderna kommit fivk jag betala tull på 800 !

2009-03-23 @ 12:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0