18, nu blir det partaj!

Heey, föärst nu fick jag en lucka i shemat och tro mig den är inte lång. 5 min högst haha. Imon lovar jag att det ska bli bättring. Men så pjåkig har jag väl inte varit iallf. Aja idag köpte jag 2 fina "tröjor" på Gina som ni får se i mon . Sådär sötrosa båda två :)!
Om 40 min kommer såfia och hämtar mig och Kullman och då bär det av till förfest och sedan en killkompis 18-års fest. Han hade bjudit ungefär 120 personer! Så det ska bli så galet kul. Hoppas det inte bli för packat med folk bara. Skulle vara lite jobbigt.
Eftersom letandet efter festkläder tills ikväll gick skit lånar jag Kullmans högamidja kjol och upptill har jag en Linne/klänning från Topshop. Hoppas ni får en strålande lördag så hörs vi imorgon! <3






Kommentarer
Postat av: JENNNIE

sluta va så snygg!!!

<3

2009-03-28 @ 22:16:20
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0