Godmorgon

Första morgoninlägget på jag vet inte hur länge.
Jag gick upp som vanligt ( när jag har sovmorgon) 06:55 och blev som vanligt klar 20 min för tidigt.
Och när jag sitter där och slötittar på tv kommer pappa in och säger att han endå ska in till stan så nu har jag ingen buss att passa. och detta betyder 40 min extra ingenting att göra.
Datorn kallar :)

Hur ser eran dag ut ?
Min består av Matte-prov , simhallen på idrotten och sen en mysig Nk lektion till 4, sen hem och tennis klockan 6.
Sitter och lyssnar på Rix-morgon zoo förresten , fan grymt roligt att Hjärt ska GÅ från ystad till Haparanda , hahah
Pappa tänkte erbjuda dom att sova en natt här när dom går förbi , men hur många är det inte som gör det ?
Så vi orkade inte. Vi håller oss till att bli underhållna via radio istället .

Dagens outfit är enkel, (gammal bild) och inte samma tights har ett par blommiga från indiskan.



Vinröd långtröja, 149kr , Bikbok
Och Vita Converse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0