Hjälp

Hey igen , har precis hållt på med bloggen.
Allt blev stålande ( hann inte så mkt tyvärr) men sen fick jag för mig att jag skulle ta bort den där texten ni vet "sök i bloggen"
så jag började pilla med det där, och så raderade jag det stycket i Kodmallarna. Eftersom det är så stört att det inte går att förhandrings granska kodmallsändringarna sparade jag och trodde att nu skulle de va snyggt!
Men vad möter mina ögon när jag öppnar min sida igen om inte att hela menyn ser helt fuckad ut och jag har ingen anning om vad jag gjorde för fel :S.
Så snälla om någon vet vad jag har gjort för fel säg till, vem som helst!
Får se om jag lyckas lösa det här för just nu ser det helt hemskt ut.. Jag jobbar på det helt enkelt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0