Hos Becka

Hey, jag sitter här hemma hos en FRISK becka och lyssnar på henne ta igen allt skolarbete med hjälp av Fidde :)
Eftersom vi går i olika klasser har dom visst en massa skolarbete medans jag inte har ett skit , ha - ha :D haha
Känns faktiskt ganska bra.
Har ni också haft en helt otrolig dag ?
Jag har till och med suttigt i solen 1,5 timme idag och bara njutigt! Tänk snart är sommaren på väg, hur underbart är inte det?
Som jag skrev igår gick vi bara till halv 12 idag, efter det åkte jag hem och sedan vidare till Becka med hennes Present.
Hon fick ett fint "bästa vän hjärta" ni vet ett sånt där som man gav varrandra när man va liten, mest för skojs skull :) Hon blev väldigt glad! Fick till och med en kram. haha (vilket inte alls är ovanligt iofs)
Hon fick en kurear dig låda med massor av godis , glass , halstabletter och en tidning, Banne mig att hon skulle gå och blir frisk innan hon fick den :/. (kanske lite ironi där ja)
 
Frida bad mig avsluta med en bild :) så så får det bli, ha en trevlig afton :D



En mycket fin bild från Beckas stall, ( hon tycker den är jätte äckligh och säger att det aldrig sett så äckligt ut :P) Där vi har umgåtts hela dagen :) bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0