Hos Beckabus med lyckorus

ojojoj, vi fick precis fart på elden i brasan! mysigt värre kallar jag det.
Hej förresten. Jag är fortfarande på toppen humör! hur mår ni ?
Imorgon är det 17-års fest hos Kullman, så nu ska vi peppa kvällen innan haha.

Jag låter becka skriva det här inlägget i brist på fanatsi ( plus att jag måste gå och hämta mig ngt att äta) Vi ska ta lite finfina bilder ikväll också så kika gärna in runt 11 slaget så ska det nog vara några inne. Fidde svänger in en sväng här med. 

Hej! 
mitt livs första blogginlägg! Kan inte säga annat än att jag känner mig hedrad, hehe.
 men ialla fall, kände att jag måste ta tillfället iakt och jävlas lite med JennyPenny. Så jag tänkte dela med mig lite av de många väldigt (o)smarta kommentarer som lilla jenny kan släppa ur sig, först; 

Zermatt vecka 8 ( hoppas ingen har missat de) där ligger de sk. toblerone berget ( det berget som finns avritat på alla tobleroneförpackningar) När vi vaknade upp första morgonen sprang vi genast fönstret för att titta på detta omtaladeberg, och genast utbrister jenny: TITTA KEXCHOKLAD BERGET! 
det roliga i det hela var att det tog ett ganska bra tag innan hon kom på sig själv, då låg jag iochförsig redan ner på golvet och kunde inte riktigt andas av skratt, men ändå. Resten av veckan kallades berget kexchoklad berget av oss alla. haha.  

Nästa sak. som förövrigt också hände i Zermatt. Vi hade tagit med oss våran datorn ner till Schweiz, och jag satt och surfade runt lite. Jag satt och svarade på ett mejl, när jenny helt allvarligt frågar mig : "hur kan du skriva Å Ä Ö ? "
Jag kunde inget annat än att rent dumförklara henne, så jag satt mest och tittade på henne, innan jag skulle förklara att datorn var ju faktiskt fortfarande svensk,  och precis som förra gången tog det ett litet tag innan glödlampan tändes i knoppen. hehe,

jaja, nu måste vi gå och laga ihop lite mat innan vi ska sitta bänkade framför Let's Dance(vilket liv vi har) tillsammans med fidde när hon anländer.  Hoppas ni fick några skrattiga skratt :) aldrig lika roligt att återberätta en historia, men ändå :) Sköt om er! kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0