Ledighet med Becka och en Mattebok

Hallåhallå i stugan :).

Har precis kommit in från en joggingtur i garaget ( där vi har ett löparband ) Och berömde mig själv med en lång varm dusch, underbart!
Ingen skola idag, hur skönt som helst, en liten fråga till er alla bara, Är ni också tröttare under en sån här "oväntad" ledighets dag än vad ni är om ni skulle gått normalt i skolan?
För det är jag så det bara smäller om det! Har varit som en lam zombie hela dagen, men försökte såklart peppa lite eftersom jag inte ville vara alltför lam för stackars Becka.
   Vi pluggade endel matte pga att vi har terminens sista matte prov nästa vecka, sen är det bara alla nedrans nationella... Sen hade vi en massa skoj också, men det har vi alltid så tänkte att jag inte behövde nämna det ;) haha, Idag körde vi tex mandel-kastning och fasen jag tror vi lyckades fånga de sista 5 i munnen utan en enda miss! :D

Förresten MONKI har kommit till kalmar :D! haha inte så farligt sen med att berätta det va ?
Men iallaf helt underbart, tyvärr blir det nog lätt så att alla fjortisar springer dit istället för till BIKBOK nu och rensar butiken på allt rosa och guld :S .  Inte för att jag vill ha de rosa och guldiga men ni fattar principen.
Imon blir det iallf till att försöka hitta snygga gladiator sandaler, hörde att dom hade lite på monki så det ska jag såklart kolla upp!

Vad tycker ni om Monki? Hiss eller diss ?

Btw, Den här höpte jag på Monki i sthlm.


Blommig högmidja kjol, monki, 250 kr

Kommentarer
Postat av: Jennnie

sv: ja du är min STÖRSTA idol!! vill bli som dig när jag blir stor..



ehehehe<3

2009-03-04 @ 18:31:43
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: WALLEMAN FÖR FAN! . D

NE, JAG ÄR PIGGAST NÄR JAG Ä*R LEDIG, WOHOOOOOOOOOO!

2009-03-04 @ 19:01:07
Postat av: Anonym

Jätte fin header :)

2009-03-05 @ 11:48:17
URL: http://tiildah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0