Nattnatt

Ska strax krypa till kojs hade jag tänkt, blev tyvärr ingen bowling idag. Alla banor var fullbokade .. Damn visste ju att vi skulle tänkt på det tidigare men aja , vi sparar på det roliga till nästa helg. Nu går en Wallander-film på 4an , blä hatar svenska filmer! De enda jag gillar är Beck , och män som hatar kvinnor var också grymt bra! Men annars blir man bara depprimerad av dom. 
Jag är på G med en ny header nu! Snart så är den klar , tror jag. Får se om jag hinner jobba på den i morgon. Eller om vi faktiskt kommer få en läxa helt plötsligt, helt underbart att det var 2 veckor sedan vi hade en läxa sist. Eller ja iallf en så pass viktig läxa att man inte kan göra den i skolan på en rast eller på lektionen till och med.

Hoppas ni sover gott, jag ska försöka somna fort. Men av någon anledning känns det som att jag kommer stirra upp i taket ett par timmar ikväll. Det får vi inte hoppas på helt enkelt :)

En bild från i Lördagskväll, Gurra , Jag och Kullman (och nej han sover inte han blundade bara i fel stund, haha )




Kommentarer
Postat av: JENNNIE

haha, tack snyggging! :)

ja fan va trevligt asså! vi får snacka imorgon jappjapp:D sov så gottt! <3

2009-03-29 @ 22:30:57
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: sofia

RIKTIGT SNYGG HEADER BRUDEEN!

2009-03-30 @ 22:01:51
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0