Schweiz Del 2

Hey, det blev väldigt sent igår så vi orkade helt enkelt inte lägga in bilderna på datorn.
Fast som vanligt när man tror att man är jätte trött och har gått och lagt sig , så börjar man prata, och prata och så kan man liksom inte sluta. haha
Tycker det är så grymt mysigt att bara kunna ligga och prata med någon. Bara låta huvet slappna av lite och släppa allt.
Så det blev iallf en mktmkt mysig kväll igår! :D ( plus att becka fick göra sitt första blogginlägg, unbelievable! )

Bilderna kommer in så fort jag fått dom. I hope :) haha.
Okej ikväll är det dags att fira Kullman som fyllde 17 den 25 feb, ska bli kanonkul , det blir antagligen en massa singstar och med sjungande i andra chansen ;) haha.
( kommer antagligen bilder från det med) Funderar på om jag ska ha den svarta klänningen från gina som jag hade på nyår.. Jag till höger Kullman till vänster -->


Eller fall jag ska ha ngt mindre "fint". Men det blir nog strålande i vilket fall.

Här kommer iallf del 2 av Schweiz:

Haha kolla så fint mina flätor flyger , för övrigt en grymt rolig backe

Beckabus, visserligen inte samma klass på hennes åkning men jag ska lära henne allt jag kan  ;) mohaha

Vi stannade och åt, den stackars servitrisen tog sönder 2 ölflaskor 1 vinglas och serverade oss fel mat.
Men maten va underbart god endå så det gjorde ju inget :)

Och jag hittade en ensam fotomodell utanför resturangen :)

Och hon hittade mig med! Efter den här bilden blev det snökrig i den 2 meter djupa snön,
Man märkte inte förrens efteråt hur jobbigt det var. Värre än att springa i kvicksand.
Haha och snö överallt, men barn ska va barn right :D?

Innan vi åkte sista åket tog vi en varm kopp choklad på det här underbara cafeét

<3

And of we go then

Men för att ta sig hit var vi tvugna att åka den här liften, och den kändes oerhört säker.. inte
Men det var helt klart värt det efter det underbara åket. Vi åkte från den här bergstoppen ner till resturangen där vi skulle luncha.

Vilket vi gjorde här :) Det var också här jag upptäckte att min mage och saffransoppa inte kommer överens. höhö

Absolut sista åket, snyft. Vi tog en paus och kollade lite på utsikten

Som inte var helt fel.
Tack allihopa för en underbar resa! Detta måste vi göra om

Och alla ni andra skidåkare, besök zermatt jag lovar ni kommer aldrig ångra er!



Kommentarer
Postat av: S O F I A

ser riktigt gött ut! men mitt hjärta tillhör Bad Gastein! ;D

2009-03-07 @ 14:18:47
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: beeck

bajs va söta vi är (((: vill tillbaka nuuuu! <3

2009-03-07 @ 15:12:10
Postat av: jenny

tack detsamma, snyggt namn ;)

2009-03-07 @ 15:27:04
URL: http://jennyer.devote.se
Postat av: Anonym

sv: jag gjorde en omorganisation! ;D haha är inte klar än. den ser lite wacko ut men de löser sig! :D

2009-03-07 @ 22:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0