Solsolsolsol

Tjohej! har ni lika underbart väder som jag har? Vindstilla och knappt ett moln på himmlen. Det var länge sen vill jag lova.
Gick tyvärr länge idag i det fina vädret, men det var inte förrens nu vid 4 tiden det blev såhär fint här på öland enligt mamma så man kanske hade tur i oturen?
Skolan var lugn. ganska trist, men det blir väl bättre, Julia min underbara syssling skulle ringa ikväll så det blir väl ett sådär långt samtal att örat blir varmt, haha. Men det behövs. Min mattelärare sa idag förresten att , Att äta en skiva grillat kött är ungefär samma sak som att röka 3-4 cigaretter ? Hon är en sån där forsknings människa som gör allt för god hälsa.
Jag kan lägga in hela hennes "hälso" lista ikväll om det är någon som vill se, den är ganska hemsk egentligen, men antagligen ganska nyttig också.
Nu ska jag banne mig ut i solen!

( De här bilderna tog jag igår innan solen gick ner :) )



Kommentarer
Postat av: Jennie

JAG SA NYSS TILL DIG ATT BILDERNA ÄR SNYGGA; men jag vill skriva det också, HAHAHA

2009-04-01 @ 10:06:58
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0