Solsting på teater

godkväll läsare,
Ikväll ska Perssons och Kullmans över på fastlandet igen, Fast denna helgen blev det inte bio utan teater.
Vi ska se "solsting" , vet faktiskt inte vad den handlar om men han brevbäraren som inte kan säga R är med iallf , och resten av det gänget också antar jag, så det ska bli grymt roligt ikväll! :D
Teatern börjar inte förrens halv 8 men vi ska till Kullmans först tror jag så vi ger oss iväg snart, Jag sitter här och bokstavligt trycker i mig cashew (stavning?) nötter , mmm gottis!
Kom förresten på ngt av det godaste som finns herrom dagen, kokta morötter med smör och salt på! testat de ? om inte gör det :D , så grymt gott haha.



Ha en trevlig kväll ! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0