Under konstruktion

Som rubriken lyder jobbar jag med bloggens utseende lite hela tiden nu tills den blir precis som jag vill ha den , den ska blir så sommrig det blir, för jag är så jävla trött på bajs vädret just nu.. ( just dom orden vill jag använda för att visa hur mkt jag verkligen HATAR det här vädret )

Iallf , Mamma och jag va på spa och kom hem nyss, och jag måste bara få säga att det var som att gå i ide för en dag!
Helt underbart och välbehövligt. Min dag bestod av att:

Simma i poolen.
Basta.
Sitta i deckstol och läsa ( en shopaholic i New york )
Få en ansikts- Peeling
Äta lunch, Lax och mini potatis :)
Bada poolen
Läsa
Rygg och nack massage
Bada
och så läsa igen

Inte helt fel alltså, Men nu blir det tyvärr till att råplugga till matte provet tills i morgon, blää.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll och kom jätte gärna med förslag på blogg utseendet, som sagt jag jobbar med den lite hela tiden!

Kommentarer
Postat av: sofia

fan va härligt!!



sv: haha tack! x) <3

2009-03-09 @ 18:51:28
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0