SOMMAR

Godafton!
Har ni haft en trevlig kväll hitills? Jag kom precis hem från Kullman, Anden och jag var där och gjorde fruktsallad och tog igen allt snack, man träffas inte varje dag numera på grund av skolan tyvärr. Så jag har haft en dundertrevlig kväll helt enkelt!
Vi gjorde fruktsallad och jag åt som vanligt för mycket äpple så jag fick ont i maggen :( haha. Men eftersom jag aldrig kan lära mig får jag väll skylla mig själv.
När jag satt där hemma hos Kullman fick jag en sån där härlig sommarkänsla, har ingen anning om varför. Men jag kollade ut och bara fick för mig att vi skulle kunna ta ett kvällsdopp i poolen och stanna uppe hela natten. Ja ni vet sommarlovs saker. Fy tusan va man kan dagdrömma va? här kommer lite underbara sommarbilder från mina kusiners sommarhur i skåne. Känn värmen! :)








Foto: Bror
Plats: viken i skåne :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, vilka härliga bilder :D

2009-03-28 @ 14:08:51
URL: http://svidde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0