Shan Atci

Hey, Idag är jag glad :D.
Vet inte varför egentligen, men vafan ibland ska man va det med.
Imorgon är vi lediga från skolan! Gaah va skönt.. sova sova sova, och sen kommer Becka och då blir det till att "plugga" höhö. Får se hur det blir med det men det ska nog gå bra får vi hoppas :).

Shan the man igår va ju så grym rolig att man nästan kissa ner sig, haha. Han hade så klockrena kommentarer hela tiden så man bara satt och log så mkt att det gjorde ont.
Julle och jag tänkte speciellt på en sak som han hade så jävla (ursäkta) rätt i!
Han sa nämnligen såhär,
 " Jag vet att alla tjejer här inne kommer hålla med mig och att ingen kille kommer hålla med mig om detta, men , såhär är det. Tjejer är minst 5 ggr smartare än killar! ( alla killar buade och alla tjejer jublade ) Men jag säger inte att detta är till er fördel tjejer!  Om ni till exempel pratar med en kille som ni gillar i telefon, och han gillar dig, så kanske ni avslutar samtalet och det sista han säger är , Hejdå vihörs Puss, då menar han BARA hejdå vihörs Puss! Han menar inget mer än det han säger och sen tänker inte han mer på det. Men ni tjejer är sådär smarta så ni fortsätter tänka då, ungefär såhär .. Hmm vadå puss betyder det att han verkligen vill pussa mig nu eller är det ngt han säger till alla tjejer, och vi hörs ? menar han att vi gör det snart eller liksom om typ 2 veckor , osv "

Och tjejer håll med mig om att DET STÄMMER !
läskigt men lite skoj , så han tog upp lite sånna där saker som vi tjejer inte tänker på men när man sen hörs det så fattar man hur sant det verkligen är ! haha , riktigt kul :)

Det blev en massa text nu så här kommer en bild på de underbara skorna jag köpte i sthlm för 2 veckor sen!
( men nej det sket sig eftersom datorn inte verkar vilja ladda upp bilder?! ) Kommer in bild så fort jag fixat det här lilla problemet :)




De är iallaf bruna och jag köpte dem på Dinsko för 399kr , ett riktigt klipp enligt mig
(äntligen fattade datorn :D )




 

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Jaa,det förstår jag! Skulle gäärna åka dit någon dag! =)



Men jaa,vi ska faktiskt åka upp till brossan i Stöten på påsklovet! :D

2009-03-03 @ 21:19:33
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Jennnie

sv: HAHA men jenny jag har ju alltid varit bättre än dig på allt så det här var väl inte så farligt??? hahahah. nej men du,förlåt..nästa gång ska jag vara lite mer uppmärksam på vad du känner..jag tror jag stänger ner min blogg så du får dina dagar i rampljuset!! hah! nej men du, tack! xD:D:D:D din blogg är ju skitsnygg!

2009-03-03 @ 23:01:24
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0