Ursäkta bilderna.

Tröttmorgon, japp :)
Men helt klart värt det för festen igår var kanonkul! Kanske inte den bästa någonsin men jäkligt rolig iallf.
Tyvärr finns det ju alltid någon eller några som går på fest bara för att göra livet surt för andra, för vid 12 tiden var det någon Idiot som hade ringt ambulansen och hittat på att någon hade deckat och behövde magpumpning, När ambulansen kom fanns där ju ingen att hämta, så det blev ett jädra liv och det kan man förstå. Stackars Ola som höll i festen hade inte en aning om vem den påhittade flickan ambulanspersonalen snackade om var. Men ja förutom den insidenten var det mycket dans på shemat :D. shejk it

Har ni lika tråkigt väder som jag? Dimma dimma och vänta nu liite mer dimma ja.. Men jag ska ta mig i kragen och gå en lång runda med Ludde. Sen ska jag ringa bowlingen och boka bana till ikväll, för då är det dags att kicka Kullman och Andens as som vanligt ;) haha
Här kommer förresten gårdagens köp också :)!

Det blev lite konsigt eftersom den ena bilden är tagen med mobilen och den andra med systemkameran men jag orkar bara inte byta om och hålla på nu så det får bli så :) Ni får se de ordentligt någon annan gång , promise!

Till vänster ljusrosa blus, Ginatricot, 249kr

Till höger: Aprikosrosa t-shirt, Ginatricot , 129kr 


Kommentarer
Postat av: JENNNIE

fasen va dåligt att blanda kameror sådär!! åh..! hahah nerå skitsnygga tröjor!!!:D

kul att det var kanonkul på festen! alltid kul med en lyckad fest! (eller förutom det där med ambulansen, var säkerrt du som ringde) hahah! äh, har kommit på att jag skriver hahahha hela tiden, ska försöka sluta med det.. hahah. oj.



jaja, pussen på dig!! så ses vi imorgon!!<3

2009-03-29 @ 15:29:28
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0