Bildlöst

Mmm nybakta scones, aldrig fel nu ligger dom i magen och fy tusan va mätt jag är men så går de väl när man inte kan sätta stopp. Idag har jag varit i skolan hela långa dagen , började med Np i matte och efter det spanska redovisning men det gick väl bra alltihop tycker jag. Efter skolan brummade jag på moppen bort till Elin som skulle skriva ett psykologiarbete och behövde en "normal" tonåring att fråga lite frågor på, så jag blev försökskanin. Riktigt mysiga frågor, och så blev det ju endel snack utöver de med. Och nu sitter jag här 2 timmar senare alldeles för mätt ( fast går det bli det på scones egentligen? ) och ska snart ut och jogga med lilla vovven.  Just nu ligger han med mamma i glasan och vilar, dom är så söta dom två ! haha Ligger på varsin sida av soffan ihop kurade båda två och sen när klockan piper vaknar båda och är lika pigga som om dom druckit en massa koppar kaffe. Själv blir jag bara tröttare av att sova på dagen, går bara inte, antingen blir jag tröttare eller deppig så undviker det helst.

Nu blir det till att röra på sig lite, ha en toppenkväll, och om inte hoppas den är läxfri iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0