Effektiviteten flödar

tjollahopp, kullman har fortfarande inte visat någon närvaro på msn, weird eftersom hon praktiskt taget är besatt ;) men bilderna kommer jag lovar. Idag har varit skrämande effektiv, Jag fick upp och red i 3 timmar i morse, efter det stekte jag och målade en hylla till rummet mitt, pappa och jag åstakom en ganska speciell wok med nudlar(inte särskillt gott faktiskt) vi beslutade oss för att köra och köpa glass och från affären och hem joggade jag 8km. De ni :D haha, så nu sitter jag här helnöjd med min glass i hand!
Häagen- daz ska det va, mmmh :)  haha åter igen blev jag grymt chockad när jag kollade mitt besökar antal, jag slog gårdagens rekord?! Vad är det som händer , någon spelar mig ett spratt jag svär, men får väl hoppas att folk bara har fått för sig att min blogg är något att ha trotts allt :)! Får väl säga välkommen och hoppas ni stannar! :D
Hörde att det skulle bli dåligt väder på måndag, så imon blir det väl till att ta vara på den sista solen, och lyssna på mammas eviga tjat om att jag måste smörja in mig , för solen är nämligen mycket stark vid den här tiden på året. vilken tur att hon säger det varje dag och en gång i timmen annars skulle jag ju totalt glömma bort solen. Så en hyllning till lilla mamma. Haha-

nu ska jag kolla lite robinson igen och sen kommer jag tillbaka :D! ciao

Kommentarer
Postat av: JENNNIE

:O har du övergivit B&J's!!??? :O galen människa!!

2009-05-02 @ 22:04:14
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0