på väg i säng

Hej, har nästan slått mitt rekord i läsare idag igen haha! Helt otroligt med tanke på att jag knappt bloggar längre, men varje gång blir jag lika pepp så just keep on coming! Imorgon tar min kära vän Jessika studenten så jag är ledig från skolan, hurrahurrahurra! Efter en antagligen enorm student middag och en massa hurrande, kramande och hoppande av lycka bär det av hem för att göra sig iordning ordentligt inför Logen( ett ställe där alla från de 3 gymnasieskolorna ska festa) Innan Logen blir det samling hos Elin, tack för att vi får va hos dig. Jag är verkligen peppad på imon kväll, Vi ska ha så kul och jag ska bara släppa alla beskymmer och ha kul med mina vänner hade jag tänkt!
Det är Hawaii-tema under kvällen så jag har köpt lite fina blommor att ha runt halsen, haha, ni hör ju jag är pepp på det här!
Jag lovar er att slänga upp bild på kvällens outfit i morgon innan jag sticker.




Nu blir det en bra film och en skön säng, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0