Springbreak

Unbelievable! Jag har trotts min frånvaro 10 läsare om dagen, och hur länge sen va de jag skrev senast? haha
Det har hänt en hel del sen dess, lite för mkt för att ens orka dra upp en lång resumé men just nu lever jag livet ända ut i fingertopparna! Med andra ord livet leker, igår va de spingbreak, jag var utanför med en massa underbara vänner, och som alltid med vännerna var det kanon! Rena rama sommardagen för bövelen, fick dessvärre ont i ögat vid 9 tiden och när jag vaknade i morse kunde jag inte ens se med de ?! Helt igensvullet, what the fuck.. dagen innan min födelsedag och allt. För ja juste jag fyller ju faktiskt hela 17 år i morgon , Jennys getting old. 17 ska bli ett toppenår, man brukar säga de vid nyår " 2009 ska bli det bästa året någonsin" men det sket sig för mig redan i Januari , depp osv, så jag kör på 1 Juni nu istället så jag kan starta på ny kula.

Ja ni jag slänger upp lite bilder från spring break när jag får tag på några som vanligt eftersom jag total vägrar ta med mig systemkameran till en fylle fest :). Btw såg mitt första slagsmål igår på gatan , ingen härlig syn de inte.. Men polisen anlände kort därefter så det var inte så farligt iallf.
ciaao

Kommentarer
Postat av: JENNNIE

sv: woooooooooooooh:D:D pepp på imon eller????? FUSK ELLER:D:D

2009-05-31 @ 19:41:18
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0