Fy sjutton..

Godmorgon alla morgonpigga läsare, Sitter på est och jobbar med en reklam bild i Photoshop. Riktigt tråkigt, men bara 2 lektioner kvar i det här ämnet nu, så nedräkningen är galet nära slutet nu, woho!
Om jag inte skulle varit så förbannat trött skulle jag hoppat upp och gjort en "sommarlovs dans" , Juste förresten min kära kusin Annie fyller 17 idag, så grattis gumman bara ett år kvar nu! Fast jag har tänkt lite på det där med att alla hatar sin 17 års dag och bara längtar till 18, man kanske borde se 17 som sin sista tid till att verkligen utnyttja det här med att vara barn för sen kommer alla se på en som "vuxen" och ansvars tagande. Så om 19 dagar ( fyller jag år ) ska jag göra en lista på saker jag ska göra innan jag fyllt 18 så kanske året går lite snabbare.
Woops nu kommer Magistern, Ha en bra dag ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack kära kusin :) haha ja de kanske man ska göra, smart tänkt där rosa ;)

2009-05-11 @ 21:39:59
Postat av: Petro och Jossan

Hej fin blogg :) Kolla gärna in våran fina blogg:)

2009-05-11 @ 21:47:45
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0