Sjuk med änglar och demoner

Sjuk , just när de börjar hända lite roliga saker i det alldeles för normala livet så går jag och blir sjuk.. Så nu sitter jag och tröst knaprar i mig kex, får se om jag kan komma iväg till Andens lilla födelsedags kalas ikväll. Har verkligen längtat till den här kvällen och sen går det och blir såhär .. Aja jag biter ihop och äter panodil varranan sekund.
Måste också be om ursäkt för grymt kass uppdatering och en hel del onödiga inlägg, men jag har helt enkelt inte orkat.
Nå vad händer ikväll ? Jag har ju redan berättat om min, så här kommer lite bilder för ovanlighetens skull nu för tiden.  Just nu läser jag änglar och demoner(jag vet jag är efter) och jag har aldrig läst en bok som i detalj beskriver en plats man själv har varit på känns jätte lustigt. Så här kommer lite Roma bilder


















Varje gång jag tittar på sånna här random semesterbilder undrar jag hur många bilder man själv finns med på där ute i världen, haha skulle va ganska kul att se dom. Tänk människorna på de här bilderna, de har ingen aning om att de finns med på en dator i sverige och att folk kollar på dem nästan dagligen.
Nu ska jag försöka duscha, är jag den enda som hatar att duscha när man är sjuk? Aja ska man bort måste man vara liite mer fräsch än vad jag är nu, hehe.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0