Melodifestivalen ikväll?

Tjena, sitter och lyssnar på Halo- med Beyonce ni vet. Den är ju faktiskt bättre än jag tidigare tyckt, men så är det alltid med mig, jag kan hata en låt de första 20 gångerna man hör den men sen den där 21 gången då händer det något. Mysko sånt där haha. Igår bar det av till Andens kalas endå, hade lite ont i huvud, hals och mage men hon fyller ju bara en gång om året så fy skam om man missar det då. Lika trevligt som vanligt med de tjejerna, blev en massa ätande, pratande och kortspelande, haha, vi spelade plump ( har ni spelat det?) Om ni inte har det är det ett kortspel där man ska ta ett antal "stick" och om man lyckas ta "rätt" antal stick som man förutspådde vinner man, kände att det var en oerhört bra förklaring, haha. Men iallf man kan sitta i timmar och spela, riktigt roligt, och vem vann om inte .. Jag. Fast får skylla på att det bara va 1 person till vid bordet som hade spelat det innan :).
Jag fick lite Dejá vu känsla när vi spelade, senaste gången jag spelade plump satt jag i schweiz lite småsjuk och vann då med haha. ( Det där skrev jag mest för att reta Becka)
Så vad händer ikväll? Melodifestivalen för fulla muggar?
Kullman kommer hit och vi tror vi kommer bojkotta hela tävlingen och kolla Twilight istället, Har ju Ben&Jerry's i frysen.
Hoppas ni får en toppenkväll vad ni än gör!



Saknar Julia extremt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0