Valborg

Heey, känns jätte konstigt att jag faktioskt inte har bloggar på ett tag, eller ens orkat tänka på att blogga.. gick bara in för skojs skull nu och skulle kolla om mina läsare har sjunkigt ner till minus någonstans men vafan ser jag då om inte att de va läsar redkord idag HAhaha, så jag kanske ska sluta blogga helt så kommer alla besöka min blogg hejvilt!
Jag hade världens mysigate kväll igår med klockrena vänner med flera,  först var det grillning med förfest och efter det 20 års fest.
Och lika weird som vanligt vaknade jag halv 7 i morse och gick ut en lång runda för att andas ren bonne luft hemma hos Julia. Så där traskade jag helt själv mitt ute i skogen halv 7 på morgonen och bara tänkte på vilket underbart liv jag har egentligen.
Sen satte Julles hund Simba efter ett par harar så man kan säga att han störde mina tankebanor lite där eftersom jag satte av efter honom och skrev av all min kraft. Men stopp på honom fick jag iallf :) haha
Roligt att jag besrättar mer om min morgonpromenad än om hela valborg, men aja. Haha
Om kullman någonsin loggar in på msn lovar jag att ni ska få gårdagens outfit ovs, köpte en ny sommarklänning om Daily express igår. Helt underbar! Så den ska ni få se de lovar jag.
Så nu ska jag skruva upp ABBA på högsta volym och bara fortsätta ha en mysig fredags kväll.

Ciao, eller som min mormor brukar säga "Fridens liljor" ... HAHAHA , ehm förlåt men det är så gulligt att man bara måste få skatta åt det. haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0