Grattis beckuuuus :D

I brist på annat har jag suttit och läst igenom halva min blogg, sjukt ontressant att läsa om saker man skrev igår eller förra veckan , men tyckte dock det blev lite intressant mot slutet ( vid mitten) då det jag skrev väckte minnen av saker bara jag kan läsa mellan raderna i texten. Är fruktansvärt jävla trött på svenne vädret vi lever i.. Men pappa skulle boka Thailand mot sportlovet så det finns hopp mina vänner. Sitter med det sista av Historia inlämningen och orkar inte tänka trotts att jag högst har 5 meningar kvar innan jag kan trycka på save och lägga skiten bakom mig. För att ändra lite på min negativa inställning vill jag säga GRATTIS GRATTIS GRATTIS till min bästaste vän Beckabus idag.


Kommentarer
Postat av: Erik Nilsson

Parishjulet:D

2009-12-11 @ 19:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0