20 dagar kvar

Hey ,
 slänger in ett litet inlägg innan dag 3 av hårdplugg börjar :( , men vet ni ? efter idag är det INGET mer plugg! (nästan i allaf ) :D haha.
Pappa ska boka en resa till London i Januari :D så då blir det julshopping på rean som går till duga! yey :D
Idag går vi ju till 12 , skrev prov de sista 2 timmarna och de enda som inte kändes bra var G- uppgifterna.
dirket efter provet sprang jag in till stan och slängde mig ner hos frisören som hade en massa ideèr om mitt hår..
Hatar förändringar man vafan jag slog till , haha , fast jag tvingade henne behålla längden! Älskar att ha långt hår :D.
Så det blev lugg och en jädra massa uppklippt :) blev nog bra tror jag, fast är fortfarande ovan.
Aja kan inte ångra mig nu så de är bara göra det bästa av de.
 
Åter till London, Jag slänger in ett inlägg om staden och mina upplevelser precis innan jag åker :D, måste ju ta reda på vilka affärer som är intressanta nu innan! har bara tre dagar på mig att tömma kassan :o



Bara 20 dagar kvar :D


Kommentarer
Postat av: J o s s e

GUUD vad fint det blev sötis!! :D

Ska bli kul att se det irl (så att säga)



Åh FUBBunge som ska till London med, vissa människor har det bra alltså!..;o



Puss!

2008-12-04 @ 21:03:17
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Jennie

det blev ASABALLAFINT! du passar i det massa super!! :D

2008-12-04 @ 23:16:45
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: ellen

så söt bild :)

2008-12-21 @ 15:35:52
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0