Finally



Äntligen har jag hittat håret jag vill ha!
Där har ni det, så nu gäller det bara att söka upp frissan också :)! haha

Fast de lär dröja ett tag innan jag gör det, var inte alltför länge sen jag klippte mig och jag måste spara lite hår.
Inte för att jag vill ha så långt hår som hon på bilden men ngt liknande endå.
Jag hade också tänkt mig en annan lugg ,


Ungefär som hennes, men inte lika slickad :), get it ?
sen måste jag ju färga det snart också , börjar nästan se brunett ut igen :O horrible haha-
I mon blire stan en sväng och sen plugga matte :( , ekvationer är inte roliga.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Mja, riktigt mysigt, gillar också Växjö! =)



Haha-ja gör det,åh vi får väl se hur du känner efter att ha sett matcherna!.. :D



Haft en bra helg annars?!

Pusspuss gumman<33





2008-11-16 @ 13:04:48
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Oh fy bubblan vad skönt, det finns ta mig tusan inget bättre än att sova! ;p



Hum, nä usch och fy för ekvationer, fattar det inte heller.. Sjukt krångligt och Onödigt i mina ögon.

Lyllos som har ett mattesnille till bror iallafall(?) Om han blir sur så vet du att jag snackar med honom?! Han ska inte va sur på sin söta,snälla lillasyster. Haha..=P



Nja, i fredagskväll var jag hos Sara o kollade film.

Har försökt sova så mkt som möjligt...

Åh igår var jag ju i Växjö hela dagen.

Har precis kollat på Idolreprisen,städat mitt rum och nu så ska jag blogga innan jag sätter igång med lite plugg tror jag allt.. Åh så ska jag varva det med någon film/promenix. Tjollahopp! ^^,



Ha en bra dag & Lycka till med pluggandet gulligull<3

2008-11-16 @ 13:20:23
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Btw så är håret på den övre bilden urloveli!! =D

2008-11-16 @ 13:20:54
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0