Sommar för en dag!

Godmiddag får man väl säga, har varit ute och ridigt med Jessika i det underbara, kan man kalla det sommarvädret?
Helt underbart iallf, och man lurar sig nästan på vädret, känns som vilken sommarlovs dag som helst! Drömma går ju alltid. Pappa ringde igår och gissa vad, dom har regn i Rom! Haha , lite skadeglad får man faktiskt va, fast idag skulle det visst bli varmare så jag får va lite glad för deras skull också. Tur att Rom inte är stället man åker till bara för att steka iallf.
Ikväll blir det grillning med en bunt tjejer, mysigt, och jag står för kvällens fotograferande, anmälde mig för skojs skull :D + att jag snart får abstinens efter att få hålla i en bra kamera igen. Tror det var 3 dagar sedan nu.. hehe

Nu ska jag gå och börja måla naglarna och sånt där småfix innan kvällen. Ha det bra i solskenet bloggar innan jag sticker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0