Still in school

God middag, vi åt mumsig påskmat idag i matsalen :)
Blev 5 mackor med massor av köttbullar på, och stekta kroppkakor till det, haha låter smaskens va ?
Nu har vi plugg timme, har tyvärr både spanskan och Nk:n hemma så det blev bara att sitta här och blogg för min del.
Finns ingen sladdhär och ingen kamera så kan inte ta några roliga bilder heller, tycker bloggen ser så tråkig ut utan bilder. Bara text text text,  eller ja när jag går in på en ny blogg och det inte finns några bilder blir jag extremt uttråkad iallf. :)
Efter skolan blir det som sagt stan , får se om jag hittar något roligt, det har tyvärr börjat regna här nu också så imon blir det varma kläder tills solen kikar fram igen.
Ha en fortsatt bra dag, nu ska jag gå och dricka en massa vatten, blev så förbannat törstig av det här tuggumit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0