Hemma från Mormor

Sådärja!
Hemma från mormor, Finns det något bättre sätt att slappna av till 100% än hos sin gulliga mormor som var tionde minut säger "Vill du inte ha en kaka till, du ser så mager ut?" Och för lilla mormors skull tar man en kaka till, trotts att magen nästan spricker. Haha, aja det är smällar man får ta helt enkelt ;).
Har jag skrivigt att jag förlorade dubblen förresten? Ja iallf, vi förlorade men det var grymt lika och extremt spännande. Jag spelade med en as schysst kille, minst 3 år ynge än mig, som jag verkligen underskattade först. Han var sådär kort och pyttig så jag tänkte direkt att det här är kört, men efter halva matchen var det han som räddade mig mer än vad jag räddade honom, så riktigt kul match verkligen! :D

Igår kväll var jag ute och gick en lång runda med min underbara kusin i det fina vädret. Träffar henne bara på sommrarna och en dag eller 2 under andra lov som mest, och vi växer endå aldrig ifrån varrandra! Helt otroligt faktiskt, hon berättade att hon tyvärr inte kommer till Öland i sommar eftersom hon (och alla andra :S) har fått sommarjobb. Jag får väl kidnappa henne och riva ölandsbron så hon inte kommer hem helt enkelt :).

Imorgon ska jag in till stan och lämna tillbaka blusen min, bestämde mig för att den är för anti sommar för mitt humör just nu, så jag ska hitta något jag verkligen verkligen vill ha ist + att vi ska beställa det "nya" köket på Ikea i mon :D, äntligen!

Hittade förresten den här underbara t-shirten på Bikboks hemsida! Så den ska jag leta efter i morgon iallf :) , Bra nu har jag ett mål. Ha en toppenkväll!


Kommentarer
Postat av: JENNNIE

tack ska du ha!! har du haft en fin påsk?!:D



ha det gött pusspuss! <3

2009-04-13 @ 20:04:16
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0