It smells weird here

Haha, klockan är 20 över 8 och jag sitter på sjukhuset, det vill säga mammas jobb. Så det är inget fel på mig förutom att jag gick upp 10 över 7 en sommarlovsmorgon.. Men med all rätt eftersom jag inte klarar av att betala 22 jädra kronor för en busstur in till kalmar gå där i 40 min och sen betala 22 kr för att åka hem igen. Ska bara byta en Jeans skjorta jag köpte på Åhlens(den var alldeles för stor) och kolla på bikboks nya ursnygga t-shirts (Jenny gone t-shirt freak, oh yes)
Idag ska det bokas tåg inför Göteborg med Kullman och Såfia, Blir antagligen bara en heldag på Liseberg (vad menar jag med bara? ) Det kan inte bli bättre. Oj tiden rusar iväg och jag MÅSTE få berätta om min sjuka dröm jag drömde inatt haha, skrev ner de och satte den på kylskåpet där hemma så pappa får lite mysig morgonläsning, hahah ta mig fan den sjukaste på länge. Men den får ni senare , ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0