På en luftmadrass...

Det var så jag vaknade i morse, sov nämligen över hos en kompis i kalmar, katta, eller ja kalmar och kalmar men i kalmars utkant kan man iallafall säga att hon bor. Hoppade nervöst på bussen dit igår efter skolan ( har aldrig åkt buss dit innan så hade inte en aning om hur det skulle gå) men efter att ha frågat endel busschafförer och en rädd passagerare kom jag äntligen fram! Från ett bonne land till ett annat kan man väl säga, dom äger en gård där ute i läckeby och den är så mysig, 3 hästar och en liten kissekatt :).
Katta är galen i att fota och hon är riktigt grym på det också! Hon har till och med en egen studio man kan sätta upp med skärmar och allt. Så jag fick testa att fota och ja det gick väl sådär men kul var det iallaf, och sen fotade katta mig utomhus och jag förtår inte hur hon fångar ljus och allt men bilderna fick sånt liv när hon tog dom , och om en bild inte blev bra visste hon exakt vilken inställning hon gjort fel på osv.
Berättar mer om det senare för nu ska jag måla min brors rum ( får 10 kr i timmen av honom :O haha ) Så vi hörs senare.



Kika in på Kattas galleri
Hon är helt otrolig med kameran.

Kommentarer
Postat av: JENNNIE

åååååååååh gaaaalet härlig bild!!!!!!! nu ska jag kolla in på hennes galleri:D:D woooooow tjejen! hahah

2009-05-09 @ 11:37:04
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: katta

Jösses vilka komplimanger du ger mig :o. Hah :D Tack!

2009-05-09 @ 13:01:22
Postat av: Annie

Saaatan va snygg/härlig bild :D

2009-05-11 @ 21:41:55
Postat av: sofie.

shiit vad söt!

2009-05-12 @ 21:25:49
URL: http://suufie.blogg.se/
Postat av: Micke

vilken oroväckande cool bild! :D

2009-05-17 @ 11:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0