NEW YORK SHOPPING DEL 2

Vilken U n d e r b a r dag det har varit! 15 + solsken och en madrass ute i solen, minns inte när jag kände sån sommarvärme senast? Underbart, som sagt! Nu vidare till det jag faktiskt skulle blogga om, nämligen förstättningen på New York Shoppingtipsen, okej då ska vi se vad vi har kvar också..

2 andra affärer som är typsikt Amerikanska med "bas" kläder är GAP och Banana Republic, Det bästa GAP jag varit inne i ligger på 750 Broadway, New York, och är 3 våningar högt om jag minns rätt. De har ¨såklart annat än bas kläder men de är just baskläderna de är kända för ha bra kvalité osv på. Banana republic ligger faktiskt lite överallt i New York och spenderar man en dag i staden är det omöjligt att inte gå förbi en enda banana affär.



GAP innehåller för de mesta också såna här smink och smyckes "bås" i deas lokaler



Haha inte för att jag vet om jag kan kalla detta shoppingtips men besöker man NY måste man besöka (L)M&M affären(L)





tyvärr har jag inte tagit så många fler bilder på affärerna jag var inne i ( var upptagen med att faktiskt shoppa i dem heh..) men andra affärer ni/du måste besöka är:

Victoria Secret som ligger på  115 5th Avenue, New York, jag lovar er den affären kommer ni aldrig glömma. Världens bästa underklädes affär!

Topshop! Som tyvärr ligger lite avsides ( men dock ganska nära det UrbanOutfitters jag bloggade om) ligger på: 478 Broadway & Broom New York.

Hör av mig om jag kommer på fler. Och fråga gärna vad ni vill så försöker jag svara :) /Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0