SCHWEIZ / ZERMATT

2 år, två korta små snabba år, har det gått sedan jag följde med Becks+familj till Zermatt för en vecka bestående av perfekt skidåkningsväder. Helt klart en av de bästa resor jag någonsin gjort. Första gången jag åkte skidor utanför Sverige där de flesta backarna består av max 10 min åkning nerför backen och dubbla tiden upp igen, vilket ..ja.. suger? Om man nu då jämför det med backarna och åkningen i Zermatt, 30-45 min upp 1-1,5 timme ner. Fattar ni? Man stod och njöt på skidorna i en hel timme innan man faktiskt skulle sätta sig i en lift igen! 

Berättar mer om själva Zermatt i nästa inlägg, nu, underbara nostalgibilder:

  


















Kommentarer
Postat av: stalker

JAG HOTAR MED ATT SLUTA PRATA MED DIG OM DU INTE BLOGGAR OM MER ÄN RESOR............................................ HIHIHIHIHI :D

2011-04-14 @ 15:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0