KARIBIEN

Precis hemkommen efter längsta skoldagen i veckan, är helt slut och inser just i denna stund att vi har en BJ i frysen.. mmmh<3 MEN...

...Först tänkte jag bara blogga lite om Dominikanska Republiken som jag samt familj var på i Februari förra året. Vi bodde i Samana, som ni kan läsa mer om häär, på ett hotell som hette Grand paradis. Det var en helt underbar resa bortsett från att pappa blev magsjuk i en vecka och jag och mamma inte heller kände oss helt bra. Men det var aldrig under 30C och personal + området i sig var helt underbart! Läs mer om dominikanska republiken och hotellet här.













Kommentarer
Postat av: J.

Ser helt underbart ut, gillar de små stugorna framför allt, hur söta som helst!

2011-10-30 @ 18:14:18
URL: http://www.karibienkryssningar.com/
Postat av: J.

Vilken häftig upplevelse! Jag har simmat med delfiner en gång, men det var inte så pedagogiskt, det här lät ju mycket bättre!

2011-10-30 @ 18:15:09
URL: http://www.karibienkryssningar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0