NEW YORK

Eftersom jag är så pepp på det här med "ny" blogg igen tänkte jag blogga på direkten om mitt senaste resemål New York. Vet inte riktigt vart jag ska börja eftersom jag älskar absolut allting med staden ( ja eller det jag upplevt hitintills iallafall) Men så tänkte jag att jag kunde börja med min senaste upptäckt, nämligen Max Brenner Chocolate bar, vilket var precis så underbart som det låter! Det finns två stycken Max Brenner restauranger i New York, en på Broadway och en, som jag var på, 141 2nd Avenue. Restaurangen serverar allt som innehåller choklad och galet god mat, t.ex. Chokladpizza? haha Hamburgare som var lika höga som mitt ansikte, men även riktigt fräsha och goda sallader. Det var även ,konstigt nog,ett av de billigaste ställena jag ätit på i New York, så det är verkligen värt ett besök!
















För mer info klicka HÄR 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0