RHODOS / GAMLA STAN

Bryter av lite bland alla New York inlägg, idag bloggar jag om det jag längtar efter mest av allt just nu. En riiktigt galen resa, som den jag och mina älskade vänner gjorde i Augusti förra året. Skulle ge allt för att få uppleva den veckan igen. Tror inte det fanns något som INTE hände den veckan hah. Så om du är mellan (hmm..) 17-25? Råder jag dig att åka till Rhodos, bo i Rhodos stad på hotell Carina ( 200 meter från bargatan) och festa varje natt. AS EXTAS! 
 
Vår vecka kostade oss per person 3100kr och då ingick flyg dit -hotel Carina en vecka- flyg hem. Vi reste med Apollo eftersom det var det billigaste och säkraste vi hittade. Hotell Carina är ett väldigt simpelt hotell som ligger 500 meter från havet, utan pool. Men åker man dit av den anledningen vi gjorde passar det perfekt, och man kan lämna in nykeln i receptionen varje kväll innan man går ut. Läs mer här














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0