21 dagar

Hej och hå.

Hatar skolan , kommer nog alltid att göra .
Nej men okej själva skolan är helt ok, träffa kompisar och ha skoj, men sen då? Varför ska skolan följa med hem för?
Kan man inte bara plugga satan i skolan och slippa läxor , Snälla tomten :D.

Idag har jag iallaf gått i skolan till Halv 5, Pain. Och sen har jag mamma och pappa vart och köpt mig en nyårsklänning!   :D
Osäker på om jag ska behålla den som vanligt , så jag rådfrågar er lite :)!
Och fick också veta att min älskade bror vill att jag ska välja ut alla hans julklappar åt mamma och pappa! YEEEY , älskar att shoppa killkläder :D och nu slipper jag tänka på min minibudgett också! :D haha tacktack !

Bara 21 dagar kvar nu!
                           

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha låter som om det ändå är rätt skönt att va dig :D , snygg snygg snygg klänning btw! Behåll och sluta vela! :P Vi får ses någon dag hörru :)

2008-12-04 @ 15:00:16
URL: http://particolare.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken fiin! :)

2008-12-04 @ 15:55:01
URL: http://fashionbyme.blogg.se/
Postat av: Becka

Den är skit snygg :D:D du MÅSTE behålla den!

2008-12-04 @ 16:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0