Andra idag :)

Hey, 2 inlägg på en dag, wow något slags rekord!

Men aja när man får lust att skriva så får man, inte mkt man kan göra åt.
Idag var sista seriösa skoldagen innan lovet som sagt, ( seriösa kan diskuteras) men i allafall så var dagen mysig rakt igenom.
Vi gick på stan under vår 2 timmars rast och jag hittade en underbar randig tröja på hm, Jag har dock bestämt mig för att bli mer som Sara i min klass, en sparare. Så nu ska jag önska mig en massa istället för att slösa egna pengar och sen ska jag vara duktig och kanske sätt in mer på sparkonto, hmm får se hur länge det här håller.
I början när man kommer på något sånt här "smart" är man alltid jätte pepp och lovar sig själv att man ska gå in för det, (ungefär som jag och denna bloggen) men sen avtar ju det där såklart alltid och om man nu inte lyckades blir jag alltid lika besviken. haha
Just nu sitter jag och laddar ner nya avsnitt av Gossip girl, hejdundrandes bra serie! Har aldrig sett det innan trodde inte riktigt att det var min grej liskom , men nehedu, helt underbar är den :D. ni måste väl hålla med ?
Nu ska jag äta mig en fruktsallad och sen ska jag antagligen gå ut med Ludde i det underbara vädret , yeey.



Pusspuss

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Ja, Gossip Girl är en underbar tv:serie, kunde la tänka mig att en new-yorkbrutta som du skulle gilla den lite extra också! ^^, Dock så är böckerna snäppet bättre, som alltid!..



Puss! =)

2008-12-17 @ 22:04:20
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: Mer jul -ge mig, mer juuul!

haha!



åh men inte alls så söt som den kanske ser ut, haha!

och jag vill fortfarande se din bror!:D det är ett mysterium!

ses imorggggon!<3<3

2008-12-17 @ 22:54:39
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: nadia

SV: Jamen det är ju så mycket lättare att få träffa dem, jag förstår inte hur band kan vara så starka.

det är lite spännande faktiskt !



jag säger bara: gossip girl ftw !



ha det bäst ! och god jul på dig med !

2008-12-18 @ 14:41:15
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/
Postat av: höööööö

kan man skriva hääär?

jag är fan uppfinnarn!

vetifan om jag skriver rätt

men tröjan på hm du skriver om ÄR MIN!!!!!!!hihih ses snart

2008-12-18 @ 16:15:41
URL: http://?????
Postat av: beecks

Jenny! jag hade förhoppningar här nu när du skrev TVÅ PÅ EN DAG , hoppas de blir ändring på de här snart :o)))

2008-12-20 @ 12:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0