JUL JUL JUL

JULEN ÄR HÄR!
Eller a snart i allaf! och gud finns det ngn bättre tid?
Julmusiken spelas på radion och man äter gott nästan varje dag! Jag vet att man inte ska svära nu när man ska ha palet och allt men fyyfan va jag älskar Julen :D
Kan redan känna doften av julskinkan , aaah, och att sitta inne med familjen med tända ljus och kolla på Kalle Anka.

Här skulle jag gärna trycka in ett "och kolla på snön som sakta faller ner" men tyvärr verkar detta bara vara önske tänkande ny för tiden :(, vilket gör mig djupt besviken. Jag menar kommer vi få lära våra barn hur man kramar jordbollar när vi blir vuxna ? :O yey?

Nej julen den ska va VIT! så nu får vi för fasen ta tag i det här med klimatet! (tyvärr kan jag inte säga att jag gör så mkt åt det själv än men erkänn, man bli ju bara deppig av det här jädra skit vädret?) haha
Så nu ska jag gå och ropa på min kära mor och far ;) för idag är det jag som står för middagen!
Tillåt mig vara stolt :D haha



<33

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Jag tillåter dig att vara stolt, jeez- om jag ändå vorre så duktig (olat) så jag hade kunnat bjuda mina parents på middag på deras 30åriga bröllopsdag(!)



Ja fy bubblan vad underbart, Julen är verkligen underbar, men utan snö snäppet mindre underbar, tyvärr! ;(



PUSS! <33

2008-12-01 @ 20:58:03
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Just Picture It ?!

svar: nej jag har faktiskt gjort det i paint, men det tog tid :P haha. tack sötnos :D

härlig julbild! :)

puss!

2008-12-02 @ 16:22:39
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: nadia

SV: som sagt, julen är underbar ! :D



haha, jamen det är härligt ! du ska känna dig mycket stolt över dig själv ! ;)



ha det kanonis ! :D

2008-12-03 @ 16:49:51
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0