Steg 2 av 3

Nu är andra steget på min julaftons vandrig klar, tyvärr måste jag säga , för nu är det bara en del kvar.. sen är julen över.
Men vafan nu ska man vara glad det är ju jul!
Andra delen bestod av att J.P ( min bästa vän och syssling) kom med familj. Av Henne fick jag inget mindre än en biljett till SHAN THE MAN! :D hahah
Fy fan va kul vi ska ha! Älskar killen!               vet du inte vem han är ? kolla in det HÄR!
Tyvärr är mitt paket försenat från Usa, men hon får det när hon kommer om ett par dagar :)
Vi åt mer kakor och spelade Gitar Hero med våra bröder som ganska lätt klådde oss , till vår förnedring eftersom vi kör hard ;) haha

Nu blir det till att snart äta Julbord, måste hjälpa till nu med ropar mamma, Men ha en fortsatt underbar kväll!
SNART FÅR JAG ÖPPNA PAKEET! :D

Kommentarer
Postat av: Karin

helt underbar:)

2008-12-24 @ 19:56:57
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0