Twilight

Hey, Igår var det altså min tur att gå och se Twilight på bio :)
Jag har verkligen inte velat se den eftersom jag läste den engelska boken för ca 1,5 år sedan och den boken var den bästa jag läst i hela världen! Utan överdrifter.
Men Jag hade lovat en kompis att gå på bio, och denna var den enda som verkade vara intressant nog.
Tyvärr blev min reaktion som jag trott.. det enda jag tänkte på hela filmen igenom var att ingen annan i biosalongen borde fatta någonting om filmen eftersom dom hoppade över 50 sidor här och var i boken. Jag var till och med rädd efteråt för att min kompis skulle säga att det var något bland det värsta hon sett , haha , när ljuset tändes igen  kollade hon på mig och sa " det var lätt den bästa filmen någonsin!"
hahaha , Så nu på efterhand kan jag inte säga ngt annat än att jag är nöjd med att få ha spenderat 2 timmar och 1 min på att kolla på en riktig snygging som Robert Pattinson, för jag har ju trotts allt blivigt lite rörd av filmen.  :)

Jo btw, Robert bor i London och ska visst åka tillbaka dit nu snart igen , och vem ska till London snart om inte jag! :D haha
Jovisst att man hart turen att se honom , men tänk om ;) hahaha.
Och nu till Grötlistan där jag igår fick ett nytt förslag på "grötpålägg"

Havregrynsgröt med:
  • Lingon sylt och mjölk. 
Testad den 21 December, Var enligt mig alldeles för beskt och inte var det någon julkänsla över den, får 2 av 5
  • Bara Lingonsylt
Testad den 22 December, Funkade ganska bra i början, ( kanske har vant mig lite vid lingonsmaken den andra gången, men mot slutet blev smaken extremt enformig och det blev för torrt. Får 2 av 5.
  • Bara Mjölk
  • Äppelmos och Mjölk
  • Kanel och mjölk
  • yogurt och frukt
  • Ingenting på
  • Bara äppelmos
  • Socker och mjölk
  • Russin och mjölk
  • Bara socker.
  • Banan och russin med mjölk.
<3

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: haha väldigt intressant gröthistoria där! ;D



åh fan jenny att du ska till london, vilken dröm om man skulle se självaste robert vandra runt på gatorna!! gah! haha. men det kommer du inte göra ändå.. hihihi!



god jul på dig!! =) pusspuss!

2008-12-22 @ 19:11:34
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Juliaa

först ett lager med kanel, sen ett lager ned socker

SNÅLA INTE HAHA<3

2008-12-22 @ 19:52:40
Postat av: Anonym

sv: haha det låter ju troligt :p , hör av mig om fem år när min kondis är så pass bra att det blir aktuellt att springa ihop med dig ;P Och woho, visst är han snygg den där Edward ;) <3

2008-12-22 @ 22:19:04
URL: http://particolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0