Framme, och med en dator :D

Igår kväll anlände jag och becka till lägenheten, sören va skönt det är att bo själva i några dagar.
Resan hit gick prima, mest pga becka måste jag erkänna haha, jag gjorde saker som att slarva bort mobilen (vi fann den ganska fort igen) och jag satte mig bland annat på biljetterna så dom va också fina efter det . ;)
Nu när vi är framme i deras 3a :D som ligger ett stenkast från det underbara köcenteret A6 (mamma kallar det V6) sitter jag redo , lockigt hår fick det bli idag , haha och sminket på, medans latot becka står i duschen, och vad gör man inte då om bloggar? menar de .

Vår mål med boendet är att stöka ner så mkt som möjligt och sedan inte bry sig förrens på måndag då vi ska resa hem igen, så hej frächhet! hahah .
solen skiner här faktiskt det såg ut att bli regn för typ 10 min sen , men nehe...

Hoppas ni har det bra där hemma , eller var ni en  befinner er :D .

<3


Kommentarer
Postat av: jennnie

sv: ja det är för härligt! :)

jasså? :o men jag tycker det är rätt redan i alla fall, haha. men sant det är inte så himla långt kvar :D



ha det så kul i jönköping! <3

2008-10-25 @ 12:57:16
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Wihoo! Ja,alldeles säkert! =)

Var inte på värsta bästa shoppinghumöret, mådde lite halvkrasst (det är la typiskt när man verkligen har alla förutsättningar till shopping..) Men köpte iaf ett par jättecoola jeans,örhängen o en härlig liten tantbasker! ^^, Har du shoppat ngt?!



Åh ja, angående Theodor- skojar du?! Jag satt helt stum i flera timmar, kunde inte fatta att det var Min Lilla Bebis som sprang runt och Pratade framför mig!! Sjuuukt vad de små krypen växer Foort!



Hihi jaja, hoppas ni får en kul dag imorgon, åh sov så sött! =)



Puss&Godnatt från Stockholm <33

2008-10-25 @ 23:21:25
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0