Lateshow

Tjo,

Sitter och kyssnar på three days greace, underbara!
Aja , ska strax gå och lägga mig tänkte bara skriva ngt snabbt innan dess :)

Idag for Julia hem :( 4 underbara dagar som vanligt , förutom att jag har drabbats av halsfluss. och det suger ju.
Men vafan vi ska inte weina nu, det är ju lov för sjutsingen!
Kom hem från kullman innan och det var en lika mysigt kväll som vanligt med tjejerna. Film och prat blev det.

Jo måste bara tipsa er! kolla på Late show med robin bengtsson!   Fy fan va skön den killen är , det är inte att leka med hörrni!
Så trotts att jag inte tycker att han är den bästa sångaren vill jag nu att han ska vara kvar bara pga den här serien :P hahaha Lam som jag är.

Nu vill jag sova en stund och vila mina stackars halsmandlar :) <3

Kommentarer
Postat av: majkie ;)

naaw, krya på deej för du måste vara frisk tills skolan börjar! :D btw du är sjukt sööt =)hihi

2008-10-31 @ 00:29:46
Postat av: J o s s e

Isch då- Krya på dig!! <3

2008-11-01 @ 18:15:27
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0