Lyckan är total :)

Hey you,

Idag har varit en go dag :D , Torsdagar = 2 lektioner , historia med viktoria och svenska.
Sen slutar vi vid 12 och idag hade vi tillochmed den rötan att få sluta halv 12 :O!
Det som gör dagens lektioner lite mer intressanta än vanligt är att den nya svenskaläraren anlände (vår gammla var gravid och förresten . varför är ALLA lärare gravida ?! ) , jo den nya läraren i allaf ... jadu vad ska man säga?
Hon var konstig , på ett konstigt sätt. bra förklarat då ;) hahaha  , om någon viskade i klassrummet längst ner exploderade hon typ fast inte på ett sånt där "lärarsätt" som ger en respekt utan på ett sånt där "shit vilken tönt, fan va kul det ska bli att käfta med henne sätt"
Svenska lektionen var förresten den mest roliga lektionen på väldigt länge pga att Jennie och jag hade ett sånt fruktansvärt damp, hahahahah , det värsta jag vatt med om , In i klassrummet kommer en kille, ser att han har gått till fel klassrum, säger OJSAN och vänder o går ut igen.
Min reaktion: Jag vänder mig till Jennie och viskar "BIFF"  i hennes öra.
Hennes reaktion: HAHAHAHAH
och efter det var det kört.. stackars lilla nya läraren (A)

Kullman rapporterade också på sms idag att Meckys fest inte blir av i helgen , vilket var både en besvikelse men endå ganska skönt eftersom jag har festat för mkt på sista tiden.

Efter skolan åkte jag med Beckis hem :D och vi skötte om hennes stall (Y) hon lärde mig hur man mockar , och de ni , finns nu ingen som slår mig och Becka i Mock VM! try us ;). 
För att hedra min vän som är så underbar lägger vi upp en ybersnygg bild på Beckabuuus :D <3



Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Jo, hon mår mycket bättre nu, hon har fått komma hem igen!..=)



Aah ja visst- Sjukhuset in my heart (haha), jojamänsan hon som stack mig i armen var hur trevlig och gullig som helst (tanten i luckan ska vi därimot inte tala om) haha, åh- ser fram emot att träffa den nya sv-läraren imon, hon låter ju för härlig!!! ;DDD haha PUSSPUSS GULLIGULL<3

2008-10-02 @ 20:13:34
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: jennnie

hahhaha, det var ett sexigt OJ xD ja herregud asså!:D <3<3

2008-10-02 @ 20:31:26
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: walleman

jävla hoe, vadå festat för mkt? du festar ju aldrig längre.

2008-10-02 @ 20:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0